امروز: 1 آبان, 1403

توافق نهایی با فروشنده زمین

 

بسمه تعالی

با عرض سلام و احترام و عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و مبعث حضرت رسول اکرم به همه شما سهامداران و اعضاء گرامی
به اطلاع کلیه اعضاء و سهامداران پروژه اطلس 3 شرکت تعاونی مسکن انبوه سازان آشیان آفرین آسایش میرساندد که به یاری خداوند بزرگ و تلاش و پیگیری و زحمات فراوان اعضاء هیئت مدیره تعاونی توانسته است توافق نهائی با فروشنده زمین را بعمل آورد و قرارداد با فروشنده در حال روزرسانی می باشد . و مضافا با شهرداری منطقه 22 تهران توافق اولیه و ضمنی جهت محصور نمودن قطعه شمالی در حال پیگیری و برای این ملک در دست اقدام می باشد . فلذا با توجه به فرصت پیش آمده از شما اعضاء و سهامداران محترم تقاضای حمایت و یاری را داشته و موارد ذیل را جهت اطلاع عموم و اقدام خدمتتان اعلام میداریم:
1 ) همانگونه که مستحضرید تحقق پیشرفت پروژه اعم از خرید زمین ، خرید تراکم ، ساخت و ساز مستلزم نقدینگی به موقع اعضاء خواهد بود .
2 ) جهت اطلاع عموم ، هزینه های انجام شده از آغاز پروژه تاکنون و ایجاد ارزش افزوده پروژه تا این مرحله از کار، مرهون اعضاء و سهامداران خوش حساب بوده که با پرداخت بموقع و زودتر از موعد اقساط خود، موجب رونق پروژه شده اند.
لذا مطالبه به حق سهامداران خوش حساب از مسئولین تعاونی مبنی بر برخورد قانونی و خارج کردن بدهکاران که موجب مشکل آفرینی برای پروژه و ضرر و زیان کل سهامداران و تعاونی مسکن می شوند و هیچ نقشی در ارزش افزوده و پروژه و ترقی پروژه ندارند که مطالبه قانونی و شرعی است و عدم انجام تعهد بدهکاران از مصادیق سوء استفاده از سرمایه دیگری و استیفاء بلا جهت می باشد.
3 ) سهامدارانی که علیرغم دریافت اخطارهای کتبی ، پیامکی و تلفنی متعدد ، تا کنون نسبت به تسویه بدهی اقساط معوق خود اقدام نکرده اند، توجه نمایند که نظر به رشد چند برابری قیمت زمین و همچنین خسارت وارده از سوی اعضای بدهکار به پروژه ، برای این دسته از اعضا اقسط معوقه با در نظر گرفتن جرائم دیرکرد و خسارات وارده برای آن ها محاسبه و طی جدول اعلامی جدید موظف به پرداخت آن خواهند بود که قانوناً و شرعاً مسئول می باشند و این تعاونی از تمام ظرفیت های قانونی و قراردادی جهت حفظ منافع و مصالح عموم سهامداران و تحقق خواسته بحق سهامداران خوش حساب استفاده خواهد نمود.
4 ) شایان ذکراست افراد بدهکار ، نسبت به تسویه حساب بدهی خود مطلبق جدول اقساط جدید با احتساب جرائم تاخیر و افزایش قیمت زمین از سوی فروشنده متعاقبا محاسبه و قابل دریافت از عضو می باشد . در غیر اینصورت تعاونی از اختیارات خود استفاده نموده و عضو بدهکار را لغو عضو خواهد کرد و تعاونی هیچ تعهدی نسبت به این افراد بدهکار و بد حساب نخواهد داشت.
5 ) همانگونه که مکرراً اعلام گردیده ، هر گونه نقل و انتقال سهام و امتیاز ، می بایست ابتدا تسویه حساب مالی با تعاونی مسکن شود و در دفتر تعاونی ثبت گردد در غیر اینصورت نقل و انتقال خارج از دفتر تعاونی فاقد اعتبار خواهد بود و فروشنده در مقابل خریدار ضامن و پاسخگو خواهد بود .
6 ) تعاونی به منظور احقاق حق مسلم سهامداران خوش حساب ، آنها را در قالب رتبه بندی و امتیاز قرار خواهد داد و در انتخاب طبقه و واحد در آینده دارای اولویت خواهند بود .
امید است اعضاء و سهامداران محترم موضوعات فوق را مد نظر قرار داده و تعاونی مسکن را با پرداخت بدهکاری خود در پیشرفت پروژه یاری نمایند.

روابط عمومی شرکت تعاونی انبوه سازان آشیان آفرین آسایش